Новини

«Вітаміни Сезону» серпня - Кавун і Диня

«Вітаміни Сезону» серпня - Кавун і Диня
01.08.2013
«Велика Кишеня» представляє 2 нових «Вітаміна сезону» у серпні - Кавун і Диню.
Кавун можна любити без жодних докорів сумління, оскільки він подобається не тільки нашим смаковим рецепторам, але і всьому організму в цілому. Знаменита кавунова дієта допомагає швидко скинути вагу, не голодуючи, позбутися проблем у системі травлення, підтримати імунітет і вивести з організму зайву рідину.

У кавуні багато антиоксидантів, речовин, що рятують організм від так званого окисного стресу, який вчені називають в числі винуватців старіння. Він допомагає організму справитися зі стресом, знижує ризик розвитку раку, виводить з організму токсини, захищає серцево-судинну систему, зміцнює імунітет і допомагає контролювати вагу. І це далеко не повний перелік переваг кавуна.

Цілющі властивості дині відомі давно. Ще великий Авіценна використовував у своїй практиці динну м\'якоть, насіння і навіть кірки. Поки Ви будете насолоджуватися чарівним смаком і ароматом, ваша шкіра буде розгладжуватися і молодіти, волосся і нігті зміцнюватися, а настрій поліпшуватися.

У сучасній медицині диню використовують в основному для очищення кишечника що, до речі, допомагає в боротьбі із зайвою вагою. Головне правило це їсти диню натщесерце. В цілях зниження ваги корисний також сік дині в поєднанні з яблучним і помідоровим.

Акційні кавуни та дині можна знайти у всіх супермаркетах «Велика Кишеня» за найнижчою ціною. А володарі Бонусних карток для всієї Сім''ї за покупку кавуна або дині отримають у два рази більше бонусів. Акція діє з 1 серпня по 1 вересня 2013р.



Детальніше...

«Велика Кишеня» запускає нову рекламну кампанію на ТБ

«Велика Кишеня» запускає нову рекламну кампанію на ТБ
31.07.2013
Мережа супермаркетів «Велика Кишеня», яка входить до Холдинг «Рітейл Груп», запускає нову рекламну кампанію на телебаченні.
Рекламне агентство «Сахар» і Анімаційна студія ToonDrive створили нові рекламні ролики для мережі супермаркетів "Велика Кишеня", в яких головними героями виступають говорять кишеньки.

Концепція нової рекламної кампанія побудована на слогані «Акція Діє - Кишеня радіє». Завдання ролика показати цінову доступність товару, демонструючи настільки вигідну пропозицію, що кишеня покупця залишається майже не зворушеним. Всі цінові пропозиції йдуть в рамках маркетингового проекту компанії «Товар Тижня», щотижня представляючи кращі товари за мінімальними цінами. Ролики створені в легкій, гумористичній формі, де головним героєм виступає новий персонаж компанії «Кишенька».

Нова рекламна кампанія мережі супермаркетів «Велика Кишеня» стартує на початку серпня 2013 року.

Роліки можна подивитися тут

Детальніше...

«Велика Кишеня» відкриває оновлений супермаркет в столиці

«Велика Кишеня» відкриває оновлений супермаркет в столиці
30.07.2013
2 серпня 2013 року, за адресою пр. Григоренка, 26 відкриється оновлений, в рамках проекту рестайлінгу, супермаркет «Велика Кишеня».
Покупці зможуть оцінити оновлену торгову площадку і упевнитися в її нових перевагах. У день відкриття всіх покупців чекають приємні сюрпризи. Перші 1000 покупців, що зробили покупку на суму більше 99 грн., гарантовано отримають подарунки у вигляді продуктового кошика.

В оновленому супермаркеті «Велика Кишеня» будуть товари на розлив: соняшникова і оливкова олія, сипучі товари: крупи, макарони, порошки, а також корм для тварин. Цікавим нововведенням стане покупка скатертин та килимків за метражем.

У Києві це буде сьомий супермаркет, який відкривається в рамках проекту рестайлінгу мережі. Мета рестайлінгу полягає в модернізації торговельної площадки для максимального задоволення покупця. Перше, що кардинально зміниться це планування торгового залу. Відтепер кожен покупець легко і безперешкодно може маневрувати по всій площі супермаркету, широкі алеї якого сприяють зручному пересуванню, а завдяки новим розподілом товарних категорій, забезпечена максимальна економічна ефективність площі. Нова вдосконалена програма змінила план і порядок викладення товарів, зробивши її логічніше і практичніше для покупця.


Детальніше...

Мережа ВК «Експрес» вийшла на національний ринок

Мережа ВК «Експрес» вийшла на національний ринок
29.07.2013
27 липня в Черкаській області, в м. Умань за адресою вул. Жовтневої революції, 74 відкрився шостий магазин мережі «ВК Експрес».
У святкові вихідні новий магазин відвідало близько 4000 чоловік. Перші 500 покупців, що зробили покупку на суму більше 69 грн, отримали цінні набори подарунків.

У «ВК Експрес» діє Бонусна програма лояльності для всієї Сім\\\'ї, яка є спільною і для мережі супермаркетів «Велика Кишеня». З 27 липня по 31 жовтня можна буде отримати картку за акційною пропозицією, здійснивши одноразову покупку від 39 гривень.

Новий ВК «Експрес» відкрився в рамках проекту ребрендингу магазину «Дискаунтер № 1». Загальна площа магазину складає 1524 кв.м, з них торгова площадка займає 573 кв.м. Асортимент «ВК Експрес» налічує понад 2500 найменувань товарів, переважно, повсякденного попиту - це найпопулярніші і необхідні позиції. Широко представлена ​​лінійка соціальної продукції і товарів на вагу: овочі, фрукти, крупи, цукерки, печиво макарони, яйця. Майже у всіх товарних категоріях, представлені товари власних торгових марок (Хіт продукт, № 1, Day by Day), які виділяються високою якістю за доступною ціною. Завдяки наявності власного логістичного центру забезпечується централізована доставка свіжих товарів.
Детальніше...

З Днем працівника торгівлі!

З Днем працівника торгівлі!
28.07.2013
Колектив мережі супермаркетів «Велика Кишеня» вітає всіх працівників торгівельної сфери з їх професійним святом!
Торгівля - одна з рушійних сил, яка допомагає здійснювати не тільки купівлю-продаж, але перш за все, є засобом спілкування людей один з одним. Помиляється той, хто вважає, що торгові працівники це тільки продавці в магазинах, що стоять за прилавками і відпускають нам товар. Це свято всіх тих, чия праця так чи інакше пов'язаний з торгівлею, з товарознавством. Ми від усієї душі хочемо привітати всіх, хто займається торговою справою і пов'язаний із торгівлею!

З нагоди професійного свята колектив «Великої Кишені» бажає Вам впевненості у кращому майбутньому, здоров'я і життєвих сил, благополуччя і достатку, родинного тепла, посмішок покупців, економічної стабільності та процвітання

Вітаємо зі святом!

Детальніше...

Грецькі оливки в мережі «Велика Кишеня»

Грецькі оливки в мережі «Велика Кишеня»
26.07.2013
Нові оливки грецького походження ТМ «Delisse» поповнили ряди власних торгових марок компанії Рітейл Груп.
Компанія Рітейл-Груп, що управляє мережею супермаркетів «Велика Кишеня», «ВК Селект», і «Велмарт» розширила лінійку продуктів власних торгових марок і вивела в продаж грецькі оливки під ТМ «Delisse».

Оливки вирощуються не далеко від міста Лариса, в центральній частині Греції, де власне, і знаходиться сам завод-виробник Intercomm Foods SA Компанія Intercomm є одним з провідних грецьких компаній з експорту (річний оборот 60 млн. євро), а її продукція відома у нас під власною торговою маркою «Delphi».

В асортиментній лінійці ТМ «Delisse» представлені оливки зелені і чорні, з кісточкою і без, фаршировані і найпопулярніший сорт грецьких оливок - Каламата. Каламата коричнево-чорного кольору, мигдалеподібної форми і має унікальний і прекрасний смак, сильно відрізняється від всіх інших сортів оливок. Оливки Каламата ростуть тільки в конкретних регіонах Греції, в обмеженій кількості, тому вони вважаються унікальним продуктом.

Оливки ТМ Delisse фаршируються вручну, тому їх начинка має більш виражений і насичений смак. Оливки, фаршировані фетою, червоним перцем і мигдалем - це не просто смачно, але і корисно, оскільки відбувається збагачення раціона білком. Якщо говорити про здорове харчування, навіть вегетаріанський раціон може бути повноцінним, якщо в ньому присутня білкова добавка в якості розсольного сиру і горіхів. Упаковані оливки в скляну і жерстяну тару, вагою 350, 370 і 425 мл.

Оливки ТМ «Delisse» вже надійшли у продаж у мережі супермаркетів «Велика Кишеня» і в гіпермаркети «Велмарт».


Детальніше...

ВК «Експрес» вийшов за межі Києва

ВК «Експрес» вийшов за межі Києва
23.07.2013
Холдинг «Рітейл Груп», активно розвиваючи нову мережу ВК «Експрес», вийшов за рамки столиці і відкрив магазин мережі в Умані, збільшивши тим самим, мережу до шести магазинів.
Святкове відкриття відбудеться 27 липня 2013 р. о 9.00. На честь відкриття всіх відвідувачів чекають приємні сюрпризи. Перші 500 покупців, що зробили покупку на суму більше 69 грн, гарантовано отримають набір подарунків. У «ВК Експрес» діятиме Бонусна програма лояльності для всієї Сім'ї, яка є спільною і для мережі супермаркетів «Велика Кишеня». З 27 липня по 31 жовтня можна буде отримати картку за акційною пропозицією, здійснивши одноразову покупку від 39 гривень.

Новий ВК «Експрес» відкрився в рамках проекту ребрендингу магазину «Дискаунтер № 1» по вул Жовтневої Революції, 74. Загальна площа магазину складає 1524 кв.м, з них торгова площадка займає 573 кв.м. Асортимент «ВК Експрес» налічує понад 2500 найменувань товарів, переважно, повсякденного попиту - це найпопулярніші і необхідні позиції. Широко представлена ​​лінійка соціальної продукції і товарів на вагу: овочі, фрукти, крупи, цукерки, печиво макарони, яйця. Майже у всіх товарних категоріях, представлені товари власних торгових марок (Хіт продукт, № 1, Day by Day), які виділяються високою якістю за доступною ціною.

Головні переваги «магазинів біля дому» їх крокова доступність, економія часу здійснення покупки, невелика торгова площа від 180 до 600 кв.м., грамотно підібраний асортимент під жителів кожного району та їх щоденні потреби, перші ціни на "соціальні" позиції і загальна система лояльності з супермаркетами «Велика Кишеня». А завдяки наявності власного логістичного центру забезпечується централізована доставка свіжих товарів. Беручи до уваги всі перераховані переваги, розвиток мережі ВК «Експрес» для компанії є пріоритетним.

В Умані так само присутній супермаркет мережі «Велика Кишеня», відкритий у 2010 році



Детальніше...

Літній розпродаж почався!

Літній розпродаж почався!
19.07.2013
«Велика Кишеня» оголошує розпродаж літніх товарів відкритою. Знижки до - 70%.
Ще тільки середина літа, а можливість придбати літні товари для відпочинку вже можна з величезною знижкою до - 70%. У мережі супермаркетів «Велика Кишеня» представлені товари для літнього відпочинку, туризму, як для дітей, так і для дорослих.


Вашій увазі представлені:
  • Товари для активного відпочинку: бадмінтон, скейтборд, велосипеди, самокати, м'ячі тощо
  • Літні іграшки для дітей, такі як піскові набори, повітряні змії, водна зброю, мильні бульбашки та багато інших.
  • Садові гойдалки, садові меблі, намети, термосумки, термобокси, акумулятори холоду.
  • Все для пікніка та барбекю: мангали, барбекю, решітки для гриля, шампура і супутні товари, такі як, вугілля деревне, розпалючвач для вогню і дрова
  • Літні головні убори: кепки, капелюхи, панами.
  • Сонцезахисні окуляри і косметика.
  • Літній одяг та взуття: купальники, плавки, шорти, пляжне взуття.
  • Пляжні сумки, парасольки, килимки,
  • Товари для плавання: маски, трубки, ласти, надувні круги, жилети, нарукавники, матраци та ін
Чекаємо на вас в наших супермаркетах. Акція діє з 15.07 по 1.09.2013 р.
Детальніше...

Гіпермаркет «Велмарт» запрошує скупатися в «Молочних ріках»

Гіпермаркет «Велмарт» запрошує скупатися в «Молочних ріках»
18.07.2013
З 18 по 29 липня в мережі гіпермаркетів «Велмарт» пройде свято «Молочні ріки».
Жителі Полтави, Рівного, Кіровограда та Кременчука зможуть весело і пізнавально провести час у гіпермаркетах «Велмарт» на масштабному молочному святі.

Відвідувачів чекає дегустація молочної продукції, промо-акції, молочні подарунки, костюмовані «молочні» герої, фото-виставка «Молочні вусики» за участю українських селебріті, майстер-класи для дітей, дорослих та багато іншого.

А у Кіровоград приїхала диво-корова, яка замість молока дає справжній пломбір. Корова буде «жити» в гіпермаркеті «Велмарт» з 18 по 29 липня і обіцяє нагодувати всіх охочих морозивом абсолютно безкоштовно. Кожен покупець гіпермаркету  може на власні очі побачити диво-корову і поласувати свіжим морозивом пломбір. Графік роботи диво-корови: 19-21.07.2013 і 26-28.07.2013


Чекаємо Вас сім'ями в наших гіпермаркетах.
Детальніше...

Путівка до Туреччини за покупку тапочок!

Путівка до Туреччини за покупку тапочок!
16.07.2013
15 липня відбувся другий розіграш двох путівок, на дві персони кожна, серед учасників акції «Взуття купуй до Туреччини мандруй», яка проходить в мережі супермаркетів «Велика Кишеня» у Києві та Обухові.
Переможців обирали методом випадкових чисел комп'ютерним відбором. Заповітні путівки до Туреччини виграли Легкоступ Людмила Миколаївна та Степаненко Тетяна Андріївна. Вітаємо наших переможців і бажаємо яскравого і барвистого відпочинку!


Попереду ще один розіграш! Не упускайте свій шанс, адже отримати заповітну путівку на море так просто!

Нагадаємо, що у кожного покупця є можливість виграти одну з шести путівок до Туреччини, на дві персони кожна, з урахуванням проживання, харчування та трансферу, які будуть розігруватися в три етапи: 15 июня, 15 Липня і 15 серпня 2013р.

Акція діє тільки в супермаркетах «Велика Кишеня» м. Києва та Обухів.

УМОВИ АКЦІЇ:

1. Купуй 2 пари з асортименту пляжного взуття ТМ "Bitis" або ТМ «№ 1» (Lucky) у супермаркетах "Велика Кишеня" в період з 15.05.2013 по 15.08.2013 і бери участь у розіграші путівки на 2-х до Туреччини.
2. Відправляй SMS * з унікальним кодом (14 символів), який вказаний на чеку, на короткий номер 4404, або реєструй на сайті www.kishenya.com.ua.
3. Розіграш путівок ** відбудеться 15.06.2013, 15.07.2013, 15.08.2013р. о 12.00, за період акції буде розіграно шість путівок на 2-х до Туреччини. ***.
4. Переможці акції будуть визначені серед номерів телефонів, з яких надіслано SMS з унікальним кодом. З одного номера телефону можна відправити необмежену кількість кодів. Інформування про переможців Акції буде розміщено на сайті http://www.kishenya.com.ua.
5. Всі отримані коди з 15.05. по 14.06.2013р., з 15.06. по 14.07.2013р., з 15.07. по 14.08.2013р. до 24.00, беруть участь у розіграші 15 червня, 15 липня та 15 серпня відповідно.
6. Увага! Обов'язково зберігайте акційні чеки до фіналу акції. У разі виграшу, для отримання путівки переможець (покупець) передає оригінал розрахункового чека представнику ТОВ «Фудмаркет». Детальні умови акції на сайті www.kishenya.com.ua.
Детальніше...


Сторінки: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-370, 371-380, 381-390, 391-400, 401-410, 411-420, 421-430, 431-440, 441-450, 451-460, 461-470, 471-480.