Новини

Збираємось на пікнік!

Збираємось на пікнік!
21.05.2013
Для міських жителів, які звикли до швидкого ритму життя, відпочинок на природі стане справжньою віддушиною у спекотні сонячні дні.
Можна влаштувати сімейні обіди на природі або нічні вечірки біля багаття, і звичайно, найголовніше, ми можемо зібрати разом близьких і рідних нам людей.

Як би Ви не назвали вашу вилазку на природу: барбекю, шашлики, риболовля, сніданок на траві, без смачної їжі вам не обійтися. Прийом їжі на природі є особливо приємним, навіть найзвичайніші страви на пікніку з'їдаються з великим апетитом і в більшій кількості.

Подбати про скатертину-самобранку вам допоможе мережа супермаркетів «Велика Кишеня», де завжди можна придбати не тільки свіже м'ясо, рибу, овочі і улюблений напій, а й всі необхідні товари для ідеального пікніка.


 
Найважливішою частиною заміського відпочинку є приготування м'яса і риби. Неповторний смак страв, просмажених на справжньому вогні, запам'ятається вам надовго. Тим більше сучасні технології позбавляють вас від розведення багаття.

Мангал конструктивно являє собою металеву жаровню, яка ідеально підходить для приготування м'ясних виробів. Портативний мангал, як правило, буває збірно-розбірним і складається з двох торцевих стінок, двох бічних, дна і чотирьох ніжок. Всі елементи виконуються з жаростійкої сталі. Конструкція легко монтується, але при цьому відрізняється достатньою міцністю в зібраному стані. Він просто незамінний для заміського відпочинку. У «Великій Кишені» ви зможете придбати сімейні й похідні мангали, барбекю, решітки для гриля, шампура і всі супутні товари, такі як, вугілля деревне, розпалювач для вогню і дрова.

За допомогою грилів Ви зможете швидко і без клопоту приготувати смачні та корисні страви. М'ясо і риба на вугіллі готуються повільно, тому виходять особливо м'якими, а овочі з хрусткою скоринкою. Грилі виготовлені з якісного хромованого металу і відрізняються простотою збірки і компактними розмірами.

Для любителів походів і дачників, з'явилася казани на 6, 8 і 10 л, а до них можна знайти триногу відповідних розмірів. Не забудьте про одноразовий посуд, серветки і пакети для сміття, щоб після себе залишити територію відпочинку чистою.

Що може бути приємніше, ніж спекотним літом насолоджуватися свіжоприготованою їжею на відкритому повітрі. Неповторний смак страв, просмажених на справжньому вогні, запам'ятається вам надовго. Збирайте своїх близьких і занурюйтесь у відпочинок на природі.

Рецепт ідеального шашлику від «Великої Кишені»

Перший і найголовніший інгредієнт, звичайно ж, м'ясо, і не має значення м'ясо якої тварини ви будете використовувати, головне щоб воно про було свіжим і не мороженим.

Вам знадобиться:

2-3кг шийки або задню частину свинини, 300-500 гр цибулі, залежно від кількості м'яса (2кг-300гр) (3кг-500гр), цибуля обов'язково повинна бути твердою і соковитою. Серед спецій нам знадобляться три види перцю: запашний, чорний горошком і чорний мелений, сіль і лавровий лист.

Приготування
На дно посудини викладаємо в один шар кільцями нарізану цибулю. М'ясо ріжемо на шматки від 5 см і натираємо його меленим чорним перцем, трохи додаючи сіль. Потім щільним прошарком в один ряд викладаємо м'ясо на цибулю, якою ми встелили дно нашої посудини, зверху кладемо 1-2 листочка лаврового листа і по кілька горошин перцю (запашного і чорного), після чого знову накриваємо прошарком нарізаної кільцями цибулі, і так прошарок за прошарком. Останній прошарок повинен бути із цибулі та спецій. Після цього беремо тарілку з відповідним діаметром вашої посудини так, щоб вона увійшла у всередину, і зверху на тарілку ставимо прес, наприклад трилітрову банку з водою, і потім все це в холодильник (бажано на ніч).

Поради:


1) Якщо ви все ж не вгадали зі свіжістю м'яса або соковитістю лука, і маринад не дав соку під пресом через 3-4 години, не турбуйтеся, просто додайте трохи мінеральної води, гарненько розмішайте і знову під прес.
2) Чим довше м'ясо знаходиться в маринаді, тим м'якше і смачніше воно стає.
3) Соком маринаду поливайте шашлик, коли він буде на багатті.


Детальніше...

Підсумки Конференції "FoodMaster-2013 & PrivateLabel"

Підсумки Конференції "FoodMaster-2013 & PrivateLabel"
17.05.2013
26 квітня 2013 р. в Києві відбулася 4-а Всеукраїнська практична конференція "FoodMaster-2013 & PrivateLabel".
На ній зібралися більше 220 топ-менеджерів - представників ключових роздрібних мереж України і ближнього зарубіжжя, а також провідних компаній-постачальників товарів FMCG. Професійний організатор Конференції - B2B Медіа-група TradeMaster ® Group.

Компанію Рітейл Груп представляв Ігор Стеценко, керівник відділу з розвитку ВТМ мережі супермаркетів «Велика Кишеня» з доповіддю на тему: «Упаковка товару ВТМ», стверджуючи, що добре упакований товар наполовину проданий.

Провідними експертами сесії, присвяченій розвитку Private Label, які поділилися прогнозами розвитку ринку, досвідом формування стратегії ВТМ, методами збільшення прибутку і оптимізації витрат, стали: Дмитро Каширін та Ігор Стеценко, "Рітейл Груп", ТС "Монетка", Росія, "Український рітейл ", ТС "Санги Стиль", Росія і "КПМГ Україна".

За традицією, зустріч завершилася "Столами переговорів" між постачальниками і рітейлерами, організованими для укладання нових контрактів на постачання брендових товарів та товарів ВТМ в мережу.

Участь у такій конференції дозволяє поділитися необхідною інформацією про останні досягнення, знайти нові можливості оптимізації і зниження витрат, а так само зустрітися з провідними вітчизняними та зарубіжними фахівцями рітейлу.
Детальніше...

Благодійна акція «Твори добро!» по збору продуктів для дітей

Благодійна акція «Твори добро!» по збору продуктів для дітей
16.05.2013
17-18 травня у мережі супермаркетів «Велика Кишеня» пройде благодійна акція «Твори добро!». Приєднуйтесь - не залишайтеся байдужими!
МБО «Погляд» та мережа супермаркетів «Велика Кишеня» запрошує волонтерів, покупців і просто небайдужих людей приєднатися до благодійної акції «Твори добро».

Благодійна акція по збору продуктів проходитиме 17 травня, у п'ятницю, з 18:00 до 22:00 та 18 травня, в суботу, з 12:00 до 22:00 в магазинах мережі супермаркетів «Велика Кишеня» у м. Києві, Українка та Обухові. Перелік магазинів-учасників акції можна подивитися тут.

Всі зібрані продукти будуть передані:
  • Дитячий центр соціальної реабілітації для дітей "Сонячне світло", с.Требухов;
  • Центр допомоги дітям «Місто щасливих дітей», пр-т В.Порика, м.Київ, 13-Б;
  • Дитячий центр «Ковчег», Пуща-Водиця;
  • Малозабезпеченим та багатодітним сім'ям Києва, які знаходяться на обліку Соціальних служб Солом'янського, Голосіївського, Святошинського та Деснянського р-нів.
Запрошуємо волонтерів приєднатися до акції або придбати продукти харчування, засоби особистої гігієни в будь-якому з мережі супермаркетів «Велика Кишеня» і таким чином допомогти дітям, позбавленим батьківського піклування.

Якщо ви бажаєте взяти участь в акції телефонуйте за тел.: +38 (067) 631 26 91 або пишіть на електронну адресу: vzglyad@vzglyag.org.ua

Об'єднаймося заради дітей!
Детальніше...

«Взуття купуй до Туреччини мандруй» від «Великої Кишені» і «Велмарта»

«Взуття купуй до Туреччини мандруй» від «Великої Кишені» і «Велмарта»
15.05.2013
Розігруємо шість путівок від «Великої Кишені» і дванадцять від «Велмарту» на сонячний курорт до Туреччини!
З 15 травня в супермаркетах «Велика Кишеня» м. Києва та Обухова і в гіпермаркетах «Велмарт» стартує акція «Взуття купуй до Туреччини мандруй». Щоб стати володарем заповітної путівки достатньо лише придбати 2 пари з асортименту пляжного взуття ТМ "Bitis" або ТМ «№ 1» і виконати необхідні умови акції.


УМОВИ АКЦІЇ У «ВЕЛИКІЙ КИШЕНІ»:

Шість путівок до Туреччини, на дві персони кожна, з урахуванням проживання, харчування та трансферу розігруватимуться в три етапи: 15 червня, 15 липня і 15 серпня 2013 р.

Акція діє тільки в супермаркетах «Велика Кишеня» м. Києва та Обухова.

1. Купуй 2 пари з асортименту пляжного взуття ТМ "Bitis" або ТМ «№ 1» (Lucky) у супермаркетах "Велика Кишеня" в період з 15.05.2013 по 15.08.2013 і бери участь у розіграші путівки на 2-х до Туреччини.

2. Відправляй SMS з унікальним кодом (14 символів), який вказаний на чеку, на короткий номер 4404, або реєструй на сайті http://kishenya.interactive.gmsu.net/.

3. Розіграш путівок відбудеться 15.06.2013, 15.07.2013, 15.08.2013р. о 12.00, за період акції буде розіграно шість путівок на 2-х до Туреччини.

4. Переможці акції будуть визначені серед номерів телефонів, з яких надіслано SMS з унікальним кодом. З одного номера телефону можна відправити необмежену кількість кодів. Інформування про переможців Акції буде розміщено на сайті http://www.kishenya.com.ua.

5. Всі отримані коди з 15.05. по 14.06.2013р., з 15.06. по 14.07.2013р., з 15.07. по 14.08.2013р. до 24.00, беруть участь у розіграші 15 червня, 15 липня та 15 серпня відповідно.

6. Увага! Обов'язково зберігайте акційні чеки до фіналу акції. У разі виграшу, для отримання путівки переможець (покупець) передає оригінал розрахункового чека представнику ТОВ «Фудмаркет».


УМОВИ АКЦІЇ У «ВЕЛМАРТІ»:

1. Купуй 2 пари з асортименту пляжного взуття будь ТМ "Bitis" або ТМ «№ 1» (Lucky) в гіпермаркеті «Велмарт» в період з 15.05.2013 по 15.08.2013 і бери участь у розіграші путівки на 2-х до Туреччини.

2. Напиши на звороті чека свої П.І.Б. та номер телефону, залиш чек в акційній скриньці біля стійки адміністратора.

3. Розіграш путівки * відбудеться 15.08.2013р. о 12.00, буде розіграна путівка на 2-х до Туреччини. **.

4. Переможці акції будуть визначені серед усіх чеків, у присутності всіх бажаючих.

* Переможці акції будуть визначені серед всіх чеків, біля стійки адміністратора «Велмарту», ​​у присутності всіх бажаючих. Переможцю акції подзвонить представник організатора акції. Результат визначення переможця буде опубліковано на сайті та на плакаті в гіпермаркеті «Велмарт».

Всі податкові зобов'язання, що виникають у зв'язку з розіграшем і роздачею призів, виконує ТОВ «Тихий Океан». Путівки надаються за рахунок ТОВ «Тихий Океан».

** Мається на увазі отримання переможцем на безкоштовній основі поїздки на двох до Туреччини. Відпочинок в місті Анталія, авіапереліт, страхування, проживання в 4-х зірковому готелі 8 днів / 7 ночей, "все включено". Поїздка не підлягає компенсації в грошовому еквіваленті.
Детальніше...

Грецька олія в мережі «Велика Кишеня»

Грецька олія в мережі «Велика Кишеня»
14.05.2013
Нова оливкова олія грецького походження ТМ «Delisse» поповнила ряди власних торгових марок компанії Рітейл Груп.
Компанія Рітейл-Груп, що управляє мережею супермаркетів «Велика Кишеня», «ВК Селект», і «Велмарт» розширила лінійку продуктів власних торгових марок і вивела в продаж оливковe олію під ТМ «Delisse».

Класифікація олії вища - Extra Virgin Olive Oil, олія, видобута шляхом першого холодного віджиму без використання будь-яких додаткових обробок, крім механічного впливу на плоди оливи. Extra Virgin Olive Oil належить до класу найкращих і дорогих олій, оскільки в ній зберігаються всі вітаміни і корисні речовини, якими багата оливкова олія. Така олія чудово підходить для заправки салатів і повсякденного вживання. Масло розлито в скляні пляшки об'ємом 0,25, 0,5 і 1 л.

Виробник олії Союз Аграрних Кооперативів Іракліону, о. Крит. Греція є третім за величиною виробником оливкової олії у світі. Олія під ТМ «Delisse» є 100% грецькою оливковою олією найвищої якості, яка поставляється безпосередньо від виробників і упакована відповідно до світових стандартів, що гарантує відмінну якість кінцевого продукту.

Масло вже надійшло у продаж у мережі супермаркетів «Велика Кишеня», ВК «SELECT» і в гіпермаркети «Велмарт».
Детальніше...

Благодійна акція «Help mama - в допомогу мамі»

Благодійна акція «Help mama - в допомогу мамі»
13.05.2013
15-19 травня в Харкові відбудеться благодійна акція «Help mama - в допомогу мамі», приурочена до Дня Сім'ї.
Організатор акції - благодійний фонд «Майбутність і надія» - вибрав для проведення у Харкові супермаркет «Велика Кишеня» за адресою пр. Московський, 256б і 2 гіпермаркети «Велмарт» по вулиці Грицевця, 2а та на проспекті Гв. Широнінців, 101/99.

Ідея акції полягає у підтримці вагітних і мам з малюками в тяжкому становищі, попереджаючи передачу дітей в сирітські установи. Тому в ході акції кожен бажаючий відвідувач супермаркету може купити щось зі списку необхідного і залишити у візку біля виходу з касової зони, де чергують волонтери. Також можна зробити пожертву у скарбничку «Добро робити просто».

Всі зібрані кошти будуть використані на допомогу мамам-учасницям благодійної програми «Навички для життя», що включає навчання батьківству і покриття найнеобхідніших потреб дитини (мами-учасниці програми, як правило, самі вихованки інтернатів, і ті, кого направляють соціальні служби міста).

Також у дні акції відвідувачам, сім'ям із дітьми буде запропоновано участь у безкоштовній сімейній фотосесії. Стилізоване фото на пам'ять буде зроблено і оброблено професійним фотографом і роздруковано та передано учаснику акції.

Давайте разом допоможемо, не залишайтеся байдужими. Чекаємо на Вас у наших магазинах
Детальніше...

Із Днем Матері!

Із Днем Матері!
12.05.2013
Колектив мережі супермаркетів «Велика Кишеня» вітає всіх із цим світлим днем!
Сьогодні найдобріше і найдушевніше свято у світі - День Матері ! Хочемо привітати всіх жінок, які з гордістю носять це почесне звання! Земний уклін Вам за Вашу любов, турботу, підтримку, поради, напуття - вони неоціненні. Нехай звучать у Вашому житті лише теплі слова, і сірість не торкається ваших буднів, а кожен день буде по-своєму прекрасним. Нехай діти радують Вас частими візитами і дзвінками, піклуються про вас так само, як і ви дбали про них.

Законодавчо святкування Дня матері в Україні у другу неділю травня встановлено Указом Президента від 10.05.1999 № 489/99, у зв'язку з чим давня традиція святкування Дня матері сьогодні набуває нового звучання.

Щирі вітання від усього колективу мережі супермаркетів «Велика Кишеня»
Детальніше...

Із Днем Перемоги!

Із Днем Перемоги!
09.05.2013
Мережа супермаркетів «Велика Кишеня» вітає всіх із Днем Великої Перемоги!
9 травня 1945 увійшов в історію яскравими картинами загального тріумфу, громом артилерійських залпів, який сповістив світ про закінчення Великої Вітчизняної війни, про Перемогу Радянського народу над фашистською Німеччиною. Це свято світлої печалі і тріумфальної радості свята. Величний День Перемоги завжди буде нагадувати про те, що довелося пережити людям у той суворий час. Ми Ми висловлюємо свою повагу і пошану всім тим, хто йшов назустріч смерті в боях в ім'я порятунку Батьківщини, тим, хто своєю героїчною працею в тилу наближав Перемогу, тим, хто піднімав країну з руїн. Це день нашої спільної Пам'яті. Це День Великого Подвигу. Він у кожному з нас.

У цей святковий день найтепліші вітання та слова подяки ми адресуємо насамперед ветеранам - фронтовикам, трудівникам тилу, в'язням фашистських таборів - всім тим, хто на своїх плечах виніс тяготи воєнного лихоліття. Ви всі - покоління Переможців. Для нас, спадкоємців Великої Перемоги, Ваше самовіддане служіння Вітчизні - яскравий приклад стійкості, мужності, героїзму. У цей день всенародного свята військової Слави бажаємо дорогим нашим ветеранам і всім здоров'я, щастя, уваги та любові близьких і рідних людей, впевненості у завтрашньому дні! Добра і благополуччя вашим родинам!

Колектив «Великої Кишені» сердечно вітає всіх з Днем Великої Перемоги!
Детальніше...

«Les Parcelles від Стефана Деренонкура» у мережі «Велика Кишеня»

«Les Parcelles від Стефана Деренонкура» у мережі «Велика Кишеня»
08.05.2013
Раніше вже повідомлялося, що Компанія Рітейл-Груп підписала контракт з відомою сімейної виноробної компанією з регіону Бордо «Maison Bouey», що входить в п'ятірку найбільших негоціантів Бордо. На початку травня 2013 року в продаж надійдуть нові вина від відомого винного дому.
Цього разу буде представлена ​​лінійка вин «Les Parcelles від Стефана Деренонкура». Для проекту «Les Parcelles» були обрані найкращі ділянки виноградників, які володіють оптимальним потенціалом, у найпрестижніших і символічних аппеллясьонах Бордо. За виноградником ведеться пильне спостереження, за кожним параметром окремо - цей метод до сьогоднішнього дня був доступний тільки великим шато Бордо, Бургундії, Каліфорнії.

Колекція розроблена висхідною зіркою енологів Бордо - Стефаном Доренонкуром. Унікальна і оригінальна концепція проекту «Les Parcelles» в інноваційному підході в категорії марочних вин, повністю відповідної іміджу виноградників Бордо, що відображає основний сегмент середньої і вищої категорії бордосськіх вин в 6-ти позиціях.

Знамениті Французькі вина вже завозять в мережу супермаркетів «Велика Кишеня», ВК «SELECT» і в гіпермаркети «Велмарт».
У колекції представлені червоні і білі сухі вина від недорогих позицій до преміум асортименту: Ch De Grezels Cahors, Ch D'Hautefeuille Bordeaux red, Ch Toutigeac Bordeaux Rose, Ch Haut Bellevue Lussac Saint Emilion, Ch Haut Bernadon Bordeaux White, Ch Millehommes Entre - Deux - Mers, Ch Haut Cournillot Bordeaux Moelleux, Marquis de Bataille, Cuvee Tradition, Saint Annette (пакетування вино).

«Maison Bouey» незалежна сімейна компанія з регіону Бордо, що займає значну частину ринку вина даного регіону. У січні 2010 року «Maison Bouey» відкрила новий виробничий цех, обладнаний за останнім словом техніки. Даний виробник представлений в наших супермаркетах такими винами як, Бордо Шато Бель Ейр, Бордо Шато Гарін, Коломбар-Шардоне Жарден Бельвю, Мерло Жарден Бельвю, Каберне-Совіньйон Жарден Бельвю, Кот де Бордо Шато Лафіт Марселлен і Медок Крю Буржуа Шато Лестрюель.


Детальніше...

Гіпермаркет «низьких цін» відкрили в Кіровограді

Гіпермаркет «низьких цін» відкрили в Кіровограді
29.04.2013
27 квітня відбулося святкове відкриття нового гіпермаркету «Велмарт».
Дванадцятий в мережі і перший в місті Кіровоград «Велмарт» з першого дня роботи закріпив за собою репутацію «перших цін» в місті і виправдав слоган - «Велетень низьких цін».

У святкові вихідні гіпермаркет відвідало більше 25 000 чоловік. Середній чек склав 103 гривні. Покупці вивчали асортимент, знайомилися з новим асортиментом і послугами, і на честь свята, отримали в подарунок троянди.

«Велмарт» відрізняється від інших супер-і гіпермаркетів не тільки низькими цінами і великим асортиментом, але і подачею самої продукції. При виборі товару основними критеріями, якими керується покупець це ціна, смак, обсяг і вага, і саме за цими критеріями виставлені товари в гіпермаркеті. Структура асортименту не залежить від торгових марок, а виключно потребам покупця.

У гіпермаркеті представлені товари як національних, так і регіональних виробників. Є власне виробництво - м'ясний, рибний, кондитерський відділи, пекарня, заморожені напівфабрикати, а так само вагова група соціальних товарів. Нововведенням, яке оцінили багато покупців, стали товари на розлив: соняшникова і оливкова олія, пральні порошки, кондиціонери, мило і навіть корм для тварин за спеціальними низькими цінами. Цікавою послугою стала покупка скатертин та килимків з можливістю відміряти і відрізати потрібну кількість. На території гіпермаркету розташовано експрес-кафе, в якому можна відпочити, швидко перекусити і набратися сил для покупок. У новому гіпермаркеті, крім продуктів харчування, можна придбати одяг та взуття, товари для дому та відпочинку, побутові, техніку і електроніку, дитячі товари та іграшки.

Детальніше...


Сторінки: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-370, 371-380, 381-390, 391-400, 401-410, 411-420, 421-430, 431-440, 441-450.