Новини

У "Великій Кишені" пройшла благодійна акція «Твори добро»

У "Великій Кишені" пройшла благодійна акція «Твори добро»
23.10.2013
МБО «Погляд» і мережа супермаркетів «Велика Кишеня» успішно провели акцію по збору продуктів харчування і побутової хімії для дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей м.Києва та Київської області.
За два дні в 20-ти магазинах «Велика Кишеня» було зібрано близько 360 великих пакетів з різними товарами.

Всі зібрані продукти були передані :
  • Дитячий центр соціальної реабілітації для дітей "Сонячне світло " , с.Требухов ;
  • Центр реабілітації с.Почуйкі, Житомирська обл.
  • БО Благодійний центр соціальної роботи «Світ без залежності»
  • Малозабезпечені та багатодітні сім'ї м.Києва , які знаходяться на обліку Соціальної служби Голосіївського р-ну
  • БФ «Життя з надлишком»
  • дітям- сиротам Васильківського ліцею , Корсунь- Шевченківської школи- інтернат, Трипільської школи- інтернат, багатодітним сім'ям м. Обухова
  • Благодійний центр соціальної роботи «Світ без залежності»
  • студентам- сиротам Київського Християнського університету
Запрошуємо волонтерів приєднатися до щомісячної акції або придбати продукти харчування, засоби особистої гігієни в будь-якому супермаркеті «Велика Кишеня» і таким чином допомогти дітям, позбавленим батьківського піклування.

Якщо ви бажаєте взяти участь у щомісячній акції телефонуйте за тел. : +38 044 481 41 40 ; факс: +38 044 484 4139 ; +38 044 4814140 ; моб. : 050 4138384 ; 050 4182825 ; або пишіть на електронну адресу.

Об'єднаймося заради дітей!
Детальніше...

Новинки рибної гастрономії в мережі «Велика Кишеня»

Новинки рибної гастрономії в мережі «Велика Кишеня»
21.10.2013
Асортимент власних торгових марок (ВТМ) мережі супермаркетів «Велика Кишеня» поповнився новими позиціями в категорії food.
На полицях магазинів з'явилася нова продукція ВТМ «Хіт продукт» філе оселедця по 240 і 430 грам трьох видів: традиційна, слабосолена і холодного копчення.

Як і вся продукція, що випускається під ВТМ «Хіт продукт» , рибні новинки відрізняються високою якістю, завдяки ретельному відбору виробників, які зарекомендували себе як надійнй і досвідченй партнери у сфері «Private label». Рибні пресерви зроблені відомою російською компанією «Вічюнай-русь», яка є одним з найбільших у світі підприємств з виробництва продукції з риби.

Упаковка оселедця «Хіт продукт» є ексклюзивною для України. У такій зручній і легкій пластиковій тарі «Вічюнай-русь» виготовляє рибні пресерви тільки для української компанії «Рітейл Груп».


Рибні пресерви ТМ «Хіт продукт» вже надійшли в продаж у мережі супермаркетів «Велика Кишеня» і в гіпермаркети «Велмарт».

Детальніше...

Благодійна акція «Твори добро!» у "Великій Кишені"

Благодійна акція «Твори добро!» у "Великій Кишені"
17.10.2013
18-19 жовтня в мережі супермаркетів «Велика Кишеня» пройде благодійна акція зі збору продуктів харчування і побутової хімії для дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей м.Києва та Київської області - «Твори добро!». Приєднуйтесь - не залишайтеся байдужими!
МБО «Погляд» та мережа супермаркетів «Велика Кишеня» запрошує волонтерів, покупців і просто небайдужих людей приєднатися до благодійної акції «Твори добро».

Благодійна акція по збору продуктів проходитиме 18 жовтня, у п'ятницю, з 18:00 до 22:00 та 19 жовтня, в суботу, з 12:00 до 22:00 в магазинах мережі супермаркетів «Велика Кишеня» у м. Києві , Українка та Обухові. Перелік магазинів-учасників акції можна подивитися тут.

Всі зібрані продукти будуть передані:
  • Дитячий центр соціальної реабілітації для дітей "Сонячне світло", с.Требухов ;
  • Центр реабілітації с.Почуйкі, Житомирська обл.
  • БО Благодійний центр соціальної роботи «Світ без залежності»
  • Малозабезпечені та багатодітні сім'ї м.Києва, які знаходяться на обліку Соціальних служб Солом'янського, Голосіївського та Деснянського р-нів.
Запрошуємо волонтерів приєднатися до акції або придбати продукти харчування, засоби особистої гігієни в будь-якому з мережі супермаркетів «Велика Кишеня» і таким чином допомогти дітям, позбавленим батьківського піклування.

Якщо ви бажаєте взяти участь в акції телефонуйте за тел.: +38 (067) 631 26 91 або пишіть на електронну адресу.

Об'єднаймося заради дітей!

Детальніше...

Новинки в категорії non-food в мережі «Велика Кишеня»

Новинки в категорії non-food в мережі «Велика Кишеня»
15.10.2013
У вересні 2013 року асортимент власних торгових марок (ВТМ ) мережі супермаркетів «Велика Кишеня» поповнився новими позиціями в категорії non-food.
На полицях магазинів з'явилася нова продукція ВТМ зубні щітки в асортименті під ТМ «Хіт продукт». Новинка відрізняється високою якістю, і позиціонується, як аналог відомих брендів. - «Зубні щітки ТМ «Хіт продукт» вже склали серйозну конкуренцію з відомими брендами. За перший місяць продажів вони увійшли до ТОП -10 в своїй категорії, а саме, ставши кожної 4-ою зубною щіткою проданою в мережі, - стверджує Ігор Стеценко, керівник департаменту з ВТМ ТОВ «Фудмаркет».

Зубні щітки мають середню ступінь жорсткості, синтетичну гладку щетину, за формою трьох видів з рівним полем, з опуклим і з зигзагоподібної підстриганням поля.

Компанія ретельно відбирає виробників, які вже зарекомендували себе як надійних і досвідчених партнерів у сфері «Private label». Зубні щітки «Хіт продукт» для ТОВ «Фудмарткет» виготовляє один з провідних виробників Китаю, який спеціалізуються по догляду за порожниною рота.

Новинки від ТМ «Хіт продукт» можна знайти в мережі супермаркетів «Велика Кишеня» і в гіпермаркетах «Велмарт».


Детальніше...

«Велика Кишеня» відкрилася в Маріуполі

«Велика Кишеня» відкрилася в Маріуполі
14.10.2013
У рамках проекту рестайлінгу, «Велика Кишеня» відкрила в Маріуполі оновлений супермаркет. Святкове відкриття відбулося 11 жовтня 2013 року.
Незважаючи на будній день, супермаркет відвідало більше 4000 чоловік, які оцінили оновлену торгову площадку і впевнилися в її нових перевагах. Перші 1000 покупців, що зробили покупку на суму більше 69 грн., отримали подарунки у вигляді продуктового кошика. Середній чек склав 75 ​​гривень.

Важливим нововведенням в супермаркеті стали оливкова олія на розлив, і соціальні товари на вагу: крупи, макарони, цукор, борошно та кондитерські вироби, а також корм для тварин.

Кардинально змінилося і планування торгового залу. Покупцеві стало легше пересуватися по супермаркету і знаходити потрібний товар, а новий вдосконалений план і порядок викладення товарів, став набагато логічніше і практичніше для покупця.
Детальніше...

«Велика Кишеня» готує технічне переозброєння всієї мережі пекарень

«Велика Кишеня» готує технічне переозброєння всієї мережі пекарень
10.10.2013
Національна мережа супермаркетів «Велика Кишеня» проводить масштабне оновлення пекарень при мережі. Перші результати можна буде спостерігати з 12 жовтня у столичному супермаркеті мережі на Оболоні.
У планах компанії провести повне технічне переозброєння всієї мережі пекарень. У першу чергу, компанія піде шляхом автоматизації виробництва, встановивши напівавтоматичні міні-лінії з виробництва більшості видів виробів. Це допоможе робити ХБВ більш стабільної якості і значно спростить процес виробництва.

Обладнання купувалося в Швеції безпосередньо у виробника Sveba Dahlen. В Оболонському супермаркеті встановили кам'яні подові та хлібопекарські печі, дільник, округлитель і розстоєчну камеру. Висока якість з продуманою функціональністю дозволяють випускати продукцію в обсязі, який повністю задовольняє потреби виробництва хлібобулочних виробів. Ефективність і рівномірність випічки досягається завдяки добре збалансованому повітряному потоку, високопродуктивному теплообміннику і керованій системі пароутворення. Продуктивна потужність збільшиться з 1,3 тонн до 2 тонн і вище.

- «Лінійка асортименту відповідно розшириться, але в першу чергу значно покращиться якість продукції, - розповідає Олександр Швалов провідний інженер-технолог хлібобулочних виробів «Фудмаркет» , - Подові хліба , широка чіабатна група, багети, піца, здобна випічка, пироги з різними начинками, сімейні хліба вагою від 2 кг і більше, хліба із зерновими добавками і посипаннями, і все це, зі смаком справжнього домашнього хліба, випеченого на кам'яному поду. Подібної продукції на українському ринку зараз практично немає. Це 100% преміум сегмент за доступною ціною».

Рішення докорінно змінити параметри асортименту та якість продукції компанія прийняла в першу чергу, тому що хліб власного виробництва - це «бастіон» ритейлу, і це найкращий спосіб завоювання лояльності споживача в цілому.

Довідка

На сьогоднішній день у всіх мережах компанії «Рітейл Груп» працюють 19 пекарень. З них 7 пекарень з повним циклом виробництва працюють при мережі «Велика Кишеня» і 12 при мережі гіпермаркетів «Велмарт». При всіх видах магазинів працює 32 міні-пекарні, які займаються допік заморожених хлібобулочних виробів.
Детальніше...

Продукція «Великої Кишені» експортується до Європи

Продукція «Великої Кишені» експортується до Європи
08.10.2013
Власні торговельні марки «Рітейл Груп» вийшли за межі України.
Відповідно до стратегічних ініціатив 2013-2015 Компанія Рітейл-Груп, що управляє мережею супермаркетів «Велика Кишеня» , «ВК Селект» , ВК «Експрес» і «Велмарт», вирішила активно розвивати експансію власних торгових марок. Компанія вивела товари під власними торговими марками на ринок Молдови. Продукція під ТМ «Хіт продукт», №1 , Макс Ефект, Day by Day і Delisse з вересня місяця продається в Молдавській мережі Green Hills Market .

З товарних категорій обрані побутова хімія, товари для дому, корми для тварин та бакалія, з них побутова хімія моментально завоювала молдавський ринок. «- Ми ламаємо ринок Молдови, ламаємо низькими цінами. Тільки за перший місяць продажів частка ВТМ по товарам хімії склала 45%, - говорить Ігор Стеценко, керівник департаменту з СТМ ТОВ «Фудмаркет», - на сьогоднішній день в продаж введені 114 артикулів, які за перший місяць показали неймовірний результат. Однозначно ми будемо розширювати категорії і ввозити нові артикулу».

Роздрібні мережі Молдови майже не розвивають напрямок власні торгові марки. Green Hills Market стала першою мережею, яка запустила private label. «- Ми вважаємо, що ці товари залучать найбільшу увагу наших покупців - розповідає Катерина Затворницька, комерційний директор Green Hills Market , - Просування ВТМ для нас одне з пріоритетних напрямів розвитку, до того ж товар private label практично весь у першій третині, а найнижчі ціни завжди привертають споживачів».

За допомогою великого маржинального маневру між собівартістю і роздробом, компанія змогла запропонувати покупцям виключно низькі ціни. У середньому ціни на аналогічний брендовий товар на 60% більше.


Детальніше...

«Велика Кишеня» проводить рестайлінг в Маріуполі

«Велика Кишеня» проводить рестайлінг в Маріуполі
03.10.2013
11 жовтня 2013 року в Маріуполі відкриється оновлений в рамках проекту рестайлінгу супермаркет «Велика Кишеня». Покупці зможуть оцінити оновлену торгову площадку і упевнитися в її нових перевагах.
У день відкриття всіх покупців чекають приємні сюрпризи. Перші 1000 покупців, що зробили покупку на суму більше 69 грн, гарантовано отримають подарунки у вигляді продуктового кошика, а до 31 грудня 2013 р. можна буде отримати нову бонусну картку для всієї Сім'ї за акцінною пропозицією, здійснивши одноразову покупку від 39 гривень.

В оновленому супермаркеті «Велика Кишеня» будуть товари на розлив : оливкова олія, сипучі товари: крупи, макарони, цукор, борошно та кондитерські вироби, а також корм для тварин.

У мережі буде восьмий супермаркет, який відкривається в рамках проекту рестайлінгу, мета якого полягає в модернізації торговельної площадки для максимального задоволення покупця. Покупцеві стане комфортніше маневрувати по площі супермаркету, широкі алеї якого сприяють зручному пересуванню, а завдяки новому розподілу товарних категорій забезпечена максимальна економічна ефективність площі. Нова вдосконалена програма змінила план і порядок викладення товарів, зробивши її логічніше і практичніше для покупця.


Детальніше...

«Велика Кишеня» домагається синергії в ланцюжку «Виші - випускники - роботодавці»

«Велика Кишеня» домагається синергії в ланцюжку  «Виші - випускники - роботодавці»
02.10.2013
Компанія «Рітейл Груп» , як компанія, що має у своєму штаті відділ з розвитку та навчання персоналу, взяла участь у дискусійному заході «Паспорт професії»: знаєш, чому вчитися».
Захід проходив у форматі інтерактивної дискусії про розрив між наповненням освіти і вимогами роботодавців та способи його подолання. Щоб домогтися синергії в ланцюжку «виші - випускники - роботодавці» разом зібралися представники всіх ланок цього ланцюга.

"Паспорти професій" допоможуть усунути існуючий нині дисбаланс на ринку праці між попитом і пропозицією фахівців, коли знання та навички випускників не відповідають вимогам роботодавця. У них буде чітко прописано, що повинен знати і вміти фахівець, щоб роботодавець був готовий приймати його на роботу, а у самого фахівця при цьому була гідна зарплата і можливості для кар'єрного зростання.

«- В Україні, і зокрема в Києві, навчальних закладів, які готують персонал для торгівлі недостатньо. По суті, ми змушені навчати лінійний персонал і давати їм професію, що раніше робили училища, - розповіла Смирнова Ірина, начальник відділу організаційного розвитку мережі супермаркетів «Велика Кишеня». - Через дефіцит таких навчальних закладів , ми і розвиваємо свою школу, навчаючи кожного нового співробітника. Захід «Паспорт професії» може значно поліпшити процес у ланцюжку «виші - випускники - роботодавці».

Ініціатором проекту з розробки сучасних професійних стандартів «паспортів професій» була група СКМ. Партнерами виступили Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, Британська Рада, Конфедерація роботодавців України і аналітичний центр «БЕСТ» .
Детальніше...

«Вітамін Сезону» жовтня - Гранат

«Вітамін Сезону» жовтня - Гранат
01.10.2013
«Велика Кишеня» представляє новий «Вітамін сезону» - Гранат.
Гранат - це не тільки смачний фрукт, але ще й цілий вітамінно -мінеральний комплекс. Адже в гранаті є все необхідне для повноцінної роботи організму.

Акційний гранат можна знайти у всіх супермаркетах «Велика Кишеня» за найнижчою ціною. Всі гранати доставляють до нас з Баку .

У соку граната виявлено 15 амінокислот, 6 з яких містяться крім граната тільки в м'ясі і є незамінними для людського організму. А якщо ж Ви вегетаріанець і харчуєтеся виключно рослинною і молочною їжею, то гранат це саме той фрукт, який завжди повинен бути на Вашому столі. У ньому також містяться 4 основних вітаміну : С, Р , B6 і В12. Гранати ідеальні для розвантажувальних днів, так як в 100 г м'якоті міститься 62 -79 ккал , а в 100 мл соку граната - 42-65 ккал. Також гранати багаті такими мінеральними речовинами, як йод, калій, кальцій, залізо, кремній.

Володарі Бонусних карток для всієї Сім'ї за покупку граната отримають у два рази більше бонусів. Акція діє з 1 по 31 жовтня 2013р.

Завдяки налагодженим відносинам з кращими виробниками овочів і фруктів, а так само відсутності посередників, компанія «Рітейл Груп» дає низьку ціну на сезонний і якісний продукт. Прямі поставки гарантують покупцям швидкість привозу , постійну наявність і свіжість товару.


Детальніше...


Сторінки: 1-10, 11-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51-60, 61-70, 71-80, 81-90, 91-100, 101-110, 111-120, 121-130, 131-140, 141-150, 151-160, 161-170, 171-180, 181-190, 191-200, 201-210, 211-220, 221-230, 231-240, 241-250, 251-260, 261-270, 271-280, 281-290, 291-300, 301-310, 311-320, 321-330, 331-340, 341-350, 351-360, 361-370, 371-380, 381-390, 391-400, 401-410, 411-420, 421-430, 431-440, 441-450, 451-460, 461-470, 471-480, 481-490, 491-500, 501-510.